work work

japp, då var det snart dags för jobb då. har öppning och vet knappt vad jag ska göra, men det löser sig. det gör det ju alltid! Carlingsfest ikväll så blir nog roligt kan jag tänka mig. är dock jättetrött och har ont i min djävulstand. så det blir till att gå på ipren ikväll, om det inte blir lite lindrigare av sig själv.

imorgon är det jobb som gäller igen, samma tider, 19-04. känner egentligen för att köra sisådär 3 dygn i soffan med massor med filmer, men det får bli en annan gång! Här ska tjänas lite extra slantar och så får jag se fram emot söndag istället då vi har nån slags krogfest? personalfest? ja, jag är helt enkelt inte så insatt, men får nog veta mer om det ikväll. Så det ser jag fram emot.

nu ska jag snart klä på mig och börja vandra men först ska jag sätta mig bekvämt i soffan och bara ha det bra.

hoppas ni andra får en trevligt fredag? lördag? ja, dagvild är jag också. har haft lördag hela dagen. ringde mamma och undrade va sjutton hon jobbade för. tydligen är det bara fredag idag. så som sagt, ha en trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0