vad har jag gett mig in på?

Satt uppe till klockan sex imorse för att bli klar med lite skolarbete. Trodde det bara skulle vara lite att läsa nu resten av veckan men insåg idag att så var det ju inte. Till imorgon ska jag läst igenom ett tjockt häfte med källtexter, och besvara frågor angående detta. Och självklart är ute i sista minut! Sätter igång nu. Sedan blir det till att sova på en gång, så nu får det gå undan! Klockan 05.00 imorgon bitti (eller inatt skulle jag nog säga) går bussen upp mot ö-vik och där väntas en heldag på skolan.

Annars idag har jag sovit ut eftersom jag inte somnade förrän vid halv sju imorse, varit och handlat lite, färgat håret och nu sitter jag här framför tv'n och ska sätta igång med studierna som sagt! Och jag kan inte låta bli att undra hur i hela fridan ska detta gå? Jag har aldrig pluggat i hela mitt liv. Eller ja några enstaka gånger men jag förstår inte riktigt hur man gör. Hur i hela friden koncentrerar man sig? Är det någonting man kan lära sig så här sent i livet? Oj oj! Jag får väl göra mitt bästa helt enkelt och hoppas på att det tar mig tillräckligt långt för att klara det här!

attans, skulle ju försöka hinna färga ögonbrynen också.. får väl offra 20 min av sömnen till det då. mina tröttgropar under ögonen från sminkas bort imorgon. bla bla bla...

ha det fint gott folk och håll tummarna för mig nu och framöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0