pumpa pumpa

ö-vik - sundsvall, ö-vik - sundsvall, ö-vik - sundsvall. Börjar blir vääääldigt långtråkigt på dessa bussar.
Men imorgon är det dags igen. idag åkte jag dit helt i onödan bara för att diskutera en tidning i ungefär fem minuter. hade behövt en lång sovmorgon men nä nästan 6 timmar på en buss fick det bli iställt.

Imorgon ska jag dock göra lite nytta när jag endå ska dit, vi ska göra klart grupparbetet som sedan ska redovisas på torsdag. Är självklart skitnervös eftersom det värsta jag vet är att prata inför massa folk sådär. usch tvi och blä! Men det kommer nog bra!

Och om jag lyckas få några timmars sömn inatt och inte kommer hem allt för sent imorgon tänkte jag faktiskt tvinga mig själv att gå på ego för lite styrketräning. Har varit borta döärifrån allt för länge nu igen och det känns inte alls bra. sp nu är det bara att kämpa sig dit två gånger så är man igång igen!

Så nu ska jag bara se klart filmen som går på tv innan jag ska gå och lägga mig och försöka sova.
så sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0