nystart - nervositet

ojoj, nu är det bra länge sedan jag skrev någonting här. Har inte haft någon större lust så har helt enkelt bara struntat i det. Men i brist på annat tänkte jag nu lägga ner några minuter på att skriva några rader här.

Har hänt en hel del faktiskt. Fick ett samtal i onsdags eftermiddag om att jag kommit in på min utbildning som jag hade sökt, SPA! Åker dit redan imorgon och känner mig så nervös så vill både kräkas och gråta. Förstår verkligen inte varför jag ska bli såhär nervös jämt för. I alla fall. SOm det ser ut just nu så är det en 2 års utbildning men dom håller på att utöka det så man kan läsa 3 år, så vi får se. Och om mindre än två månader börjar jag ju min make-up artist utbildning också, så då blir det dubbelt upp. Får hoppas jag hinner med lite extrajobb på oscar också!

Utbilningen är ju i Ö-vik, så imorgon 07.50  (?) går bussen och klockan 11.00 börjar det. Får se om jag hittar någonstans att sova över natten eller om jag åker hem. Är ju tydligen välkomstfest på kvällen medföreningen och så föreläsning på tisdagen så vore ju skönt att kunna stanna över natten och slippa massa långa bussresor!

Ja, det var väl det jag hade att skriva om just nu. Så jag ska väl återgå till att ligga här och vara jättenervös.

och ha det så fint så ska jag försöka hålla bloggandet vid liv. hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0