NOLLA

oj oj vilken vecka.

Skolan satte igång i måndags, på kvällen var det fest på kåren. Och första föreläsningen på tisdan. Sedan var det självstudier så jag begav mig hem till sundsvall. Onsdag blev det utgång, torsdagen blev lugnt och i fredags gav jag mig av till Ö-vik igen för studiebesök på paradiset och så. mådde dock jättedåligt så gick tidigare och checkade in på hotellet för att vila lite innan jag var tvungen att handla nödvändigheter inför sittningen på kvällen.
Hade en trevlig kväll, dock världens sämsta utbud av manlighet. Väldigt besvikna var vi men förutom det var det väldigt kul. Igår mådde jag ju som jag förtjänade men tog bussen hem vid halv tolv och låg sedan i sängen några timmar för att bli människa igen. Sedan drog jag mig upp mot thoms som var hemma över helgen. Kvällen vart väl ingen höjdare för mig då jag kände mig jättesliten och trött.. men det får jag ta igen en annan gång!

Idag bestämde jag mig för att ha en riktig depp-söndag, så jag vägrade kliva upp ur sängen och låg bara och tyckte synd om mig själv och var bakis. Tillslut gav jag upp min depp.söndag och åkte och myste hos anna istället!
Och nu sitter jag bara hemma i soffan framför tv'n och har ätit lite kvällsfika och ska nog se en film snart!

Imorgon startar en lång vecka med mycket plugg, minst en tur till ö-vik och även jobb.

nä, tv'n kallar! Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0