med blicken frammåt

efter relativt värdelös dag ser jag nu fram emot en kanonhelg!
Fredag imorgon, och den spenderas till att börja med på stan för att sedan röja det sista i lägenheten innan den blir fördrinkar innan middag på oscar med trevligt folk, följt av en utgång.

Lördag mår jag förhoppningsvis inte lika illa osm jag borde och är redo för ännu mer bravader. Men först ska jag spendera lite tid med familjen. Jag håller tummarna för en sväng till IKEA så jag kan handla lite klädförvaring och en hylla. Men vi får se vad det blir helt enkelt..

Nu tänkte jag iaf bara sitta här inlindad i min jättehärliga filt och glo runt lite innan jag ska försök sova bort min hemska huvudvärk.

tare lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0