I'm gonna give all my secrets away

vilken dålig dag jag har gjort den här dagen till. sovit länge, blev väckt av att vaktmästaren kom och skulle byta ut lite saker här hemma sedan känns det inte som om jag gjort någon nytta alls. Jag varken pluggat eller fått ordning här hemma. visserligen har jag fått lite gjort som kläder vikta och några lampor bytta och så, men det är inte mycket att hurra för. Borde sätta mig och plugga men motivationen är obefintlig! Men vet att gör jag det inte nu får jag sitta hela natten och stressa på. vilket dilemma!

Imorgon åker jag upp till -vik igen iaf, längtar inte! Men efter det kan jag slappna av och se fram emot en efterlängtad helg med massa roligare planer. och lön såklart! så blir nog en heldag på stan på fredag för att slänga lite pengar omkring sig! som jag längtar! men nu ska jag slita fram mina studier och sätta igång.

ha det fint gott folk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0