en månad kvar

Börjar känns lite smått hur paniken kryper på. Om exakt en månad börjar jag min make-up-artist utbildning. Det kanske är dags att börja förbereda sig och öva en aning innan. Har precis googlat runt lite efter folk som skrivit om utbildningen, och det verkar vara en hel del att göra under utbildningens gång, så jag hoppas mina SPA- studier ligger på samma nivå som nu, i fortsättningen. Annars kommer jag nog inte ha särskillt mycket tid över till annat. Men jag har ju själv valt att studera dubbelt och eftersom det är någonting som jag verkligen tycker är rolig så vet jag att det går.

Och nu ska jag äntligen sätta mig och läsa min tidning jag köpte i fredags på Make Up Store innan det är dags att lägga sig. Ska ju nämligen ta bussen imorgon bitti till ö-vik igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0