deep sleep

Kom nyss hem från en dag i ö-vik. Känns som om min kropp snart kommer lägga av, helt och hållet. Har känts så ett tag nu och det känns inge bra alls. Vet ju att det beror på min grymt dåliga sömn som aldrig blir bättre. Och jag vägrar stoppa i mig tabletter för det. Har inte sovit ordentligt en natt sedan jag var i stockholm med familjen i juli, och innan det var det när jag bodde hemma några veckor i februari. Kanske jag behöver ma & pas närhet? haha! Nä skämt och sido, hjärnan går på högvarv och börjar lugna ner sig först vid fyrasnåret. Ingen bra kombination när man då och då under veckorna ska sätta sig på en buss klockan 05.00 för att åka på föreläsningar och sminarium. Känns lite som man går runt i en gummivärld och vet knappt vad som är verkligt eller inte.

Men så idag på bussen på väg upp till lilla ö-vik igen satt jag och läste lite bloggar och så fick jag syn på ett inlägg om denna:



och vart ju genast nyfiken. Särskillt när jag läste att personen i fråga hade sovit extra gott och somnat på stört. Mer hann jag inte läsa. Så självklart som den googlefantast jag är åkte datorn fram nu för att söka lite mer om produkten och verkar ju faktiskt som om den funkar riktigt bra. Sedan är ju trots det lite skeptisk men tror faktiskt att det är värt ett försök. jag menar.. jag kan ju inte sova sämre än jag redan gör. Så, så fort jag har vägarna förbi body shop och minnet på plats så ska den inhandlas och förhoppningsvis ska jag lyckas sova sååååå gott en heeeel natt. SÅ DET SÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0