Shape up

Ja som sagt är jag igång. Gårdagen gick mycket bra som sagt. Räknar ju kalorier via shape up (ja, en app till telefonen, men tror den finns som hemsida också). Så där lägger jag helt in vad jag ätit och även min träning. Riktigt roligt faktiskt. Man börjar alltså med att skriva in nuvarande vikt och målvikt samt hur mycket man vill gå ner per vecka. Självklart måste det vara realistiskt också och jag personligen har på 1 kilo i veckan och redan då måste jag äta ett underskott av vad som är bra. Så det här rekommenderar jag starkt att gå in och kolla på om ni känner att ni blivit som en annan, en riktig soffpotatis eller helt enkelt bara vill shape up lite! Dock var det inte lika roligt idag då jag uppnått nästan hela mitt intag genom frukosten. Tur jag ska träna en massa så jag inte behöver svälta resten av dagen. Jaja, ni får se för Er själva om ni är intresserade


gårdagens sammanfattning av träning och kost:



jämfört med dagens start:



ingen höjdare med tanke på att jag inte ska äta mer än 20 g kolhydrater per dag heller. men som sagt tur att jag både ska träna och har snart tvättat färdigt vilket är lika med spring i över 70 trappor har jag nu kommit fram till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0