Pumpa

Ja just. Har nu kommit igång med kost och träning.. Visst hade en unnarhelg men det gjorde mig bara mer motiverad. Körde ett hårt pass på gymmet och väntas inte kunna röra på mig på några dagar nu. Men imorgon ska jag inte ligga på latsidan utan upp åtta för lite ärenden sedan tvätta vilket innebär 12 trappor per maskin eftersom tvättstugan är i ett "torn" i huset bredvid. Sedan på kvällen väntas ett aerobicspass på ego följt av lite gym. Ja aerobics är väl kanske inte riktigt min grej men ibland får man väl helt enkelt ge med sig!

Men nu ska jag återgå till att slötitta lite på dator och tv innan det är dags att bädda ner sig. Har en känsla av att det kommer bli en lång dag imorgon! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0