MUA

Nu har jag legat på latsidan vad gäller bloggandet igen. Har haft en del att göra så har inte riktigt haft tid.
Förra veckan var jag i Brunflo onsdag till fredag på make-up artistutbildning via siljansbackens make up skola. Hade jätteroligt och lärde mig en massa! Känns tråkigt att dagarna är över men nu gäller det bara att ge järnet under praktiken!
Annars vart det två utgångar under helgen. I fredags trots att jag var trött ville jag ju fira att jag var klar i Brunflo och att jag även fick reda på att jag klarade hemtentan! Och i lördags var det ju då dags för halloweenfest!
Nu orkar jag inte skriva mer men återkommer snart om hur praktik och dyligt går!

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0