biten i ansiktet - det var någonting nytt

jajjemen. har blivit biten i ansiktet. eller mer skaffad av ett par framtänder. så nu har jag ett svullet blåmärke på näsbenet mellan ögonen. haha. även om det gör ont så är det egentligen hur komiskt som helst. annars tog jag mig nyss en dusch och hittade några små blåmärken här och var. så jag är lite smått mörbultad efter denna veckan kan man säga...

Så efter en vecka full av hemtenta-skrivning, sena kvällar på jacks, väldigt mycket öl blåmärken, botmärken, två utgångar, en tripp till järvsö och middag + yatsy på jacks ser jag nu fram emot en vecka med bra kost och träning.

Kom hem för ett litet tag sedan efter att ha åkt lite bil med safina och Linda och tänkte nu slå på antingen nån serie eller en film innan det är dags att sova. klockan är ställd på 08.00 så egentligen borde jag redan ha somnat. men men. Ska iaf till vårdcetralen klockan nio. orkar egentligen inte, men det måste ju göras.

sedan ska jag ta tag i städningen. usch vad äckligt det är här. hua! Men imorgon ska jag ta tag i det. få ordning på sovrummet och det äckliga diskberget ska bort!
sådetså!

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0