Ketos

Usch vilken onyttig dag. Men men har rört på mig mycket iaf!
Var ju på ego tidigare ikväll och det var tänkt att jag skulle gå på aerobics. Eh ja.. Verkligen ingenting för mig. Var tvungen att lämna efter drygt en kvart och körde lite kort på bandet innan jag gick vidare mot det roliga, maskinerna. Kände dock att min kropp var helt slut men kämpade på med lår och mage. Imorgon blir det mer fokus på maten och lite vila från träningen hade jag tänkt. Möjligtvis att det blir en promenad och bröst och kanske lite armar. Haha kanske blir lite träning endå. Men som sagt, framförallt fokus på kosten. Måste verkligen skärpa mig med kolhydraterna så jag kommer in i ketos som det så fint heter. Orkar dock inte förklara vad det är för de som inte vet, men kort och gott så är det ett "tillstånd" man hamnar i då man äter "lågkolhysratskost"!

Nä kanske dags att börja bädda ner sig själv och ta igen förra nattens förlorade sömn. Om man nu kan uttrycka sig så. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0