hey ya

åh, kan inte sluta lyssna. Amanda .. nu ska vi se vad hon heter mer.. Amanda Fondell. Med i Idol. Jag sitter här i soffan och tar det lugnt innan jobbet och kollarpå idol-reprisen och där dyker hon upp, och sjunger en låt som jag tycker är grymt bra och har lyssnar på i många olika versioner men det här slog allt. rakt in i hjärtat. det bästa på länge faktiskt. går att lyssna på på www.tv4.se/idol . riktigt riktigt bra!

Ska snart fortsätta att vika kläder som jag påbärjade för en stund sedan, men det är ju så fruktansvärt tråkigt. Men de måste göras, det går inte ens att ta sig in i mitt sovrum efter att min kära sambo flyttade in och alla minda "förråds"- och skönetsprylar fick förflyttas till mitt sovrum. och tiden går alltid för fort, det räcker verkligen inte till. och om två timmar ska jag jobba igen. Men imorgon ska jag  äntligen få gå ut och roa mig. Nu upprepar jag säkerligen allt jag nämnde i gårdagens inlägg, men vet ni vad? Det skiter jag fullständigt i!! :D

Måste bara tillägga, fan vad underbart det är att känna sig glad. Och lycklig. att må bra. Och just precis så tänker och känner jag varje dag numera. Sitter bara och ler..

Nä, lite nytta innan jobbet. ha det fint!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0