A little bit of heaven

Oj dagarna, veckorna och månaderna bara springer förbi. Redan söndag och ångesten och stressen kryper fram. Blev en lugn fredag och en aning mindre lugn lördag då festligheterna satte igång ute på eon där jag och Linda halsade tills magarna stud ut en meter extra. Sedan fortsatte vi kvällen hos mig med ett gäng innan vi delade på oss och jag hamnade på Svenssons för att sedan dra mig mot Oscar och invito innan jag vände klackarna hemmåt där det natten slutade med SATC och Safina som nattligt sällskap. Den här dagen har dock varit en rent ut sagt skitdag. Skitseg och skittråkig. Till slut tog vi oss ner på jacks Men det var inte mycket roligare där så då blev det daltons där det också var tråkigt och även memento var tråkigt. Får nog skylla på trötthet och att jag drack vatten. Men nu är jag iaf nerbäddad med datorn på magen och redo att se en film istället och låter mina kompanjoner fortsätta kvällen på memento. Så tack och godnatt säger jag från en härlig säng. Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0