Utför

Ja käpp rätt åt helvete är det på väg att gå. Och jag gör knappt någonting åt det. Har inte varit till ö-vik och skolan någonting alls på flera veckor. Inte gjort någonting alls på statistiken och den kursen är slut om två dagar. Visst har jag ångest som vanligt. Men jag mår för bra för att det ska ta över så jag roar mig konstant istället. Måste verkligen ta tag i allt igen.

Känns som om jag släppt allting och bara gör det jag tycker är roligt. Men som sagt. Ska få ordning på det här också!

Annars flyger dagar och veckor förbi i väldans fart.. Känns inte så bra. Fortsätter det såhär så vaknar jag snart upp och är fyrtio och har ingen aning om vad jag gjort av tiden.

Men iaf. Festlig helg igen som vanligt. En halvlugn utgång i fredags och 40-årsfest följt av utgång igår. Riktigt roligt! Idag har man bara tagit det lugnt. Blev dock middag på jacks och en sväng bort till Linn.

Och nu ligger jag här och har jätteont i magen. Är rädd att det är blindtarmen som spökar igen. Och är det inte bättre imorgon och det visar sig att det är den så får dom fan ta ut skiten. Annars gör jag det själv! Jag menar, tredje gången gillt. Så det så!

Men nu blir det greys innan jag ska sova. Så jag kommer upp i hyfsad tid så jag kan ta tag i hemtentor och allt vad det är!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0