true blood

Ojoj! när ska jag återuppta det här bloggen egentligen?!
Känns som om jag glömmer bort den lite allt för ofta nu!
Har å andra sidan kanske inte jättemycket att skriva om. Jag är konstant stressad över saker och ting men tar aldrig riktigt tag i någonting endå. Börjar lite smått innan det läggs åt sidan igen. Vet inte riktigt vad jag hamnat i för svacka! Men det är dagsa för förändring nu innan jag verklgien tappar allt!

Imorgon ska jag iaf till vårdcentralen äntligen, sist jag var där hade dom ju tydligen flyttat min tid utan att meddela mig så imorgon hoppas jag verkligen inte att det blir nå krångel. Det är iaf magen som ska kollas och jag hoppas på snabba resultat efter all denna väntan!

Sedan vid tretiden ska jag träffa liza för att sminka henne så att jag kan få in mina uppgifter för att sedan få de nya så även jag kan bli klar i tid till slutprovet.

PÅ kvällskvisten vankas bio med mamma. Självklart blir det skräck, paranormal activity!

Men nu ska jag slå på lite True Blood innan det är dags för sängen. klockan är ställd på 08.00 och det var ju inte igår direkt. så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0