dumma mig

och gör aldrig som jag säger..
inte var jag duktig och gick och la mig inte. nej, upp och hoppa klä på dig och åk bil några timmar. ja, precis det har jag gjort. dock var det väldigt skönt. rensa skallen lite.. jagmenar, jag kan ju endå inte somna. nu känner jag mig dock trött, men tankarna snurrar runt i skallen så frågan är om jag kommer kunna somna endå.

tankarna som kommer minst en gång om dagen. varför gör jag inte någonting åt saker och ting?
jag sover fel, jag äter fel, jag prioriterar fel. och jag gnäller på det. jag vill så gärna ändra på allt men gör fan inte ett skit för att få någonting annorlunda. så många gånger som jag säger, nu ska jag ändra på det och de och de o bla bla bla! skärpning! och så skjuter man på allt. jag börjar imorgon. från och med måndag. det vore omöjligt att ens räkna på ett ungefär hur många gånger jag säger det.. per månad.. eller ja per vecka!
åh,jag vill bara slå mig själv i ansiktet hårt och skrika "skärp dig någon jävla gång".. men är rädd att ingenting skulle ändras endå.

jag vill så gärna så jag förstår inte vad det sitter i .. jag vill börja nu! sova rätt, äta rätt och ta tag i allt viktigt! NU NU NU! men alltid kan man skylla på något. "ingen idé att börja nu då det snart är helg och jag har så mycket planerat" vilket resulterar i dålig sömn, dålig mat och alldeles för mycket dumheter!

så... HJÄLP!?




nu ligger jag iaf nerbäddad i sängen IGEN och ska faktiskt försöka sova. klockan ringer snart och jag kommer vara som en zoombie igen. jaja. skylla mig själv får jag göra. GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0