ser jag ljuset?

Första dagen avklarad helt OKEJ! inte kanon, men okej! Jag har ångest men borde vara nöjd! Får se på vågen till helgen! saknar mina kindben, hur annorlunda fort jag får på snoken, armarna som jag lätt får in i morvetos brevlåda för att bryta mig in, mina ben som sitter snyggt i att par låga jeans, och mina små söta.. bröst och min numera platta rumpa som vägrar växa i takt med resten av kroppen och som passar sådär platt o tråkig till resten av mig.. i vanliga fall buhu! men nu kämpar vi på! heja heja!

Annars har jag precis fått jobb, på oscar! Känns kanon! Börjar antingen till helgen eller nästa! Så nu hoppas vi jag får jobba mycket! Ska iväg och slänga lite fler cv imkring mig imorgon också, så nu får ni hålla tummarna! Är så sjukt trött på att gå runt och slöa hela dagarna. När man inte gör någonting så tappar man ju all energi, hur sjutton nu det går ihop, men så är det! Och jag hatar det! ge mig nå slags rutiner tack! I NEED IT! för nu ligger jag som en lerklump hemma allt för mycket och har inte ens ork att hålla ordning fast jag har all tid i världen! Vill ta tag i träningen också, är motiverad men orklös och kanske inte fullt motiverad då kanske eftersom jag faktiskt inte tar mig dit!
Så som sagt, håll tummarna!


FRÅN

TILL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0