puuuh

hej alla glada!
Har varit väldigt dålig på att skriva här märker jag. Går sisådär fem dagar mellan gångarna. Men glömmer som bort, eller så är det bara så att jag inte har så mycket att skriva om.
Helgen har iaf rusat förbi, som vanligt. Bara att denna gång har nätterna bestått av jobb och inte fest! Jobbar mellan 19-04 ungefär i fredags och 22-04 igår. Har gått jättebra, men haft jättemycket att göra. Igår var det så mycket folk så jag var helt rödblommig och varm hela kvällen. Vi var ju en man kort så det vart inte en lugn stund kan jag säga. Men vi kämpade på och det gick bra. Men trött och slut var man absolut när det var dags att gå hem. Och ryggen, axlarna och framförallt fötterna värkte nå otroligt. Jag ärligt talat haltade hem, och promenaden tog dubbelt så lång tid än vad det borde. Och när man väl kommit hem och bäddat ner sig är man så upp i varv så det är omöjligt att sova, så efter drygt två timmar kanske jag äntligen somnade.
Så idag har jag sovit bort i princip hela dagen! Jag vägrade ställa klockan så jag skulle vara utvilad, vaknade på eftermiddan och mådde skit. Men efter att beställt lite mat och suttit i soffan framför tv'n mådde jag bättre!

Annars i helgen har jag varit i birsta en sväng med Sofie och sedan var det tänkt att jag skulle ut i skogen och fira men det blev grillning hos thorén med sofie och grabbarna istället följt av soffläge och tv hos sofie innan jobet igår.
Och nu ligger jag i sängen och har ont i magen och läser bloggar.
Helt okej helg, och nu väntas en vecka då jag ska hålla tummarna för att få komma på intervju. Ja, ge mig ett till jobb. MINST! tack!

GODNATT :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0