jag måste bli bättre

Även den här dagen har gått OKEJ, men endå långt ifrån bra!
Har suttit på Olearys med Evelina och Anna och Anna en stund och även timmy en stund och kollar på Dragonsmatchen som var riktigt riktigt spännande, så där satt jag och skrek och klappa som en överexalterad... UNGE? i vilket fall, sedan var det fotboll som gällde, Barca - Real. Då var jag dock snäppet lugnare, eller flera. Då hade min extas hunnit gå över till trötthet och huvudvärk. Iallafullafall, det jag skulle komma till, att min dag hade gått okej. Jag satt konstant från att vi kom dit till att vi gick och tänkte på mat. Jag satt och suktade efter den där nedrans nachotallriken varenda jäkla sekund. Men jag höll mig! Så iofs, man kanske kan säga att dagen gått bra egentligen, eftersom det är ett stort steg av mig att hålla mig när jag är sugen. så för det är jag stolt.

Annars idag har jag tagit det lugnt sedan var jag ner på stan en sväng med Jenny för att lämna lite cv och så blev det en loka på Charm. Och sedan satt jag i soffan tills Evelina kom och vi gick ner.
Och nu ska jag bädda ner mig och slå på en film hade jag tänkt. Imorgon väntas birsta och först en sväng på kultis för att möta Thoms och kanske låna någon vettig bok. Om jag kan hitta en sådan!

men nu, GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0