jag kan göra det som ingen gjort

helvete!
jag försov mig.
kräk på mig själv!
idiot!

meeeen..
då får vi bara utgå från hur det är helt enkelt.
gör i ordning mitt frukost the och vitaminer och mian snuskpiller.
Visst fan serru!
För frukost är den viktiaste måltiden (även om jag vägrar inse hur man menar med det) så därför ska jag ha frukost också, även om klockan nu hunnit bli halv två.
Får ta lunchen vid fyra och sedan middag hos Anna ikväll? Skinka, ren jävla skinka! Det ska bli gott!
Är dock en aning hungrig nu eftersom jag inte ätit sedan sex igår och det var bara lite kött.
Meeen på tal om igår, jag klarade mitt hårda schema! Och jag är så stolt! Nästan så jag trodde jag skulle vara lätt som fjäder idag bara för det. Men icke! Men på god väg!

japp, MOTIVATIONEN ÄR PÅ TOPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0