imorgon drar helvetet igång

Sätter igång med en strikt diet imorgon, som kommer pågå en vecka. Så ni som träffar mig kan vänta er en trött och grinig en. Kanske. Fast å andra sidan kanske inte. Har ju senaste tiden dragit ner en hel del på maten och flesta dagar bara ätit en måltid med riktig mat, och under den här veckan kommer jag äta 2-3 gånger per dag, så kan ju mycket väl vara så att jag kommer må SUPER av det här. vilket jag självklart hoppas på!
Och efter den här veckan så får vi se vad det blir, antingen fortsätter jag, eller så testar jag någonting nytt. Har ju övervägt fasta, men eftersom jag jobbar natt nästa helg vill man ju gärna ha lite mer ork.

Jag tror iaf att det här kommer fungera kanonbra och är superladdad!
Känns så bra att ha varje dags intag förbestämt. Är ju så mycket lättare att hålla då. Iaf för mig som har provat allt möjligt.
Så nu får ni hålla tummarna för mig! Återkommer med resultat nästa onsdag, om jag kan hålla mig så länge vill säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0