fram och motgångar

Dag 2. Och jag har hjärtklappningar.
Gruvar mig för morgondagen. Tredje dagen ska vara värst! Sedan ska det mesta släppa ochgå mycket bättre. Jag tycker dock det har gått väldigt bra. Vilket jag aldrig hade kunnat tro.

Ringde nyss från jobbet så det blir jobb lördag natt. Så jag hoppas det gått till sig då, och att jag har massa energi! Men det ska nog inte vara någon fara.
Nu blir det lite soffläge och tv innan jag antingen drar och lämnar det där papperet eller nått.
Ikväll blir det iaf eurovisionkval hos anna med massa folk. Det ska bli trevligt. Får jag kämpa emot allt onyttigt också och förhoppningsvis komma hem stolt över att jag motstått det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0