ett helt vanligt

inlägg tänkte jag bjuda på. Inge trams om känslor eller piss.

Tänkte berättam vad som ska hända idag, hm..
Nyss duschat, luktar gott, ska smörja in mig med min kokosluktande bodylotion, den luktar mums, så det kommer jag också göra. Sedan ska jag föna klart mitt hår som jag insett växt ganska mycket en jag klippte av mig hela skiten. Och det är ju kul! Sedan ska jag ner på stan med Anna & Jocke, sen får vi se om Jenny gör oss sällskap också. Efter det vet jag inte vad som händer, jag hoppas vi kan hitta på någonting skoj, för sedan blir det jobb, 22-04 någonting. Och jag hoppas det blir ne del folk, annars går det lite långsamt! Men det blir nog bra!

Men nu ska jag återgå till att vårda mitt yttre,
mmmmmmmmmm coconut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0