tidsfördriv

Hur bor du: Ensam i en central lägenhet
Brukar du komma i tid:  Det är olika, måste jag så gör jag det!
Hur lång är du: 1,60
Kan du laga mat: Ja det kan jag!
Vad jobbar du med/pluggar du: Håller till på Sminkshopen
Vad har du på dig just nu: Trosa, mjukisar och en tjocktröja
Har du någon fobi: Fötter.. blä
Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag!
Vilket är ditt senaste inköp: En sallad
Din favoritdryck på morgonen: Oboy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma gav mig en hunka till mat
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Ploppen till min duschstång
Vem snackade du med senast: Jenny
Varm favoritdricka:
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten eller Cola Zero
Alkoholhaltig favoritdricka: White Russian
När gjorde du senast något riktigt dumt: Det gör jag hela tiden
Saknar du någon just nu: Ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara seg, dra ut på saker och inte gå att få tag på.
Någon jag stör mig på:
Intressen:
Senaste person du kramade: Mamma
Senaste person du ringde: Sebastian
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Ja någon gång
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja!
Har rakat dina ben någon gång: Ja, senast idag
Är du sugen på något nu: Vatten
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga
Använder du hudkräm: Ja
Attraheras du av män med skägg: Javisst
Micro-pop eller poppa själv: Micro!
Brukar du baka: Nej inte sedan jag flyttade hemifrån.
Röstade du i det senaste valet: ja
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jadå
Vilken låt lyssnade du senast på: Home
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nä... :/
Vad tycker du är äckligt: Fötter ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0