tick tack

ja, här var det ett tag sedan jag skrev. Har haft fullt upp med flytt och andra saker. Och så vill inte riktigt mitt internet funka så bra.

Har iaf spenderat den senaste tiden på Sminkshopen, eller hemma i min nya lägenhet. Har dock inte varit på topp de senaste dagarna då min mage har gjort ont, så jag har varit hemma nu i två dagar! Men imorgon ska jag tillbaka ner på sminkshopen och göra lite nytta igen!
Och ikväll ska jag ta mina sista krafter och hämta mina sista saker som är kvar hemma hos Liza. Så det känns bra, att äntligen få hit allt! Sedan blir det nog bara någon film ikväll och kanske lite plock här hemma!

Och nu har jag inte mkt mer att skriva om, så ha det fint! Så återkommer jag förhoppningsvis snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0