somewhere

Har gått och blivit ännu mer förkyld nu.. inte allt roligt.
Var på bio ikväll med mamma och såg Ritualen, själv kunde jag inte sitta still. Hade som myror i kroppen och satt och red och vände på mig och slängde med fötter och ben åt alla möjliga håll. Så det var nästan en pina att sitta där i två timmar, även om filmen var bra och sällskapet det bästa!

Annars idag har jag sovit, diskat, småröjt, handlat och tvättat safinas pappas bil! Det var roligt! Och nu efter bion var vi en liten sväng ut till sörberge och Jenny för en snabb visit och kom hem för kanske 45 min och fikade lite. Jag fick äntligen äta min efterlängtade advokado! mums!



Förutom det så beter sig folk lika konstigt som alltid. Så nu är det dags för mig att lära mig bara rycka på axlarna, skaka av och gå vidare, vad det än handlar om! TYP!

Men nu ska jag bädda ner mig och hoppas på att förkylningen antingen bryter ut så det är över snart, eller att mirakel ska ske och den är borta imorgon när jag vaknar!

tack och bock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0