snuva toppluva

Och snuvan bryter varken ut helt och hållet eller försvinner. Den blir bara snäppet värre för varje dag som går.
Och det börjar gå mig på nerverna.

Ännu en vecka har nu paserat och jag börjar få lite små panik över att veckorna verkligen springer ifrån mig. Fan, snart sitter jag här och är 50 istället för snart 21.. Måste börja ta tag i saker och ting nu känner jag!

Annars idag har jag bara till att börja med vilat sedan varit ner på stan för lite ärenden. Annars har jag och Jenny bara lagat middag och sedan tagit det lugnt. För ungefär en timme sedan drog hon och jag satte igång att städa, men tröttheten har tagit över och så är det ju BB så då har man rätt till en paus! ahah! Men ska fortsätta när det är slut, för är så trött på den här röran. har ju faktiskt bott här i en månad nu, så nu borde faktiskt allt vara helt klart! Även om jag inte har alla saker jag behöver ännu men förhoppningsvis i helgen!

Men nu ska jag fortsätta mysandet framför tv'n och samla kraft till nattens städning!
Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0