oså far man hit oså far man dit

Ja, då har jag kanske helt nya planer nu igen då!
Blir kanske stockholm för mig till hösten. Kanske blir helt rätt det, eller helt fel!
Har iaf hittat en utbildning jag vill gå där. Och som jag ska ansöka till, så får vi se om man får komma på intervju och om man ens blir antagen. Men jag håller tummarna, och jag håller tummarna ännu mer för att någon flyttar med mig!
Men annars har jag ju anna inte allt för många mil bort! Så nu får ni alla be för att det här går vägen, så har ni snart en Hud och Spa terapeut här!

Annars är allt ungefär som förr, inga större förändringar. Jag håller mig på sminkshopen och försöker göra lite nytta. Imorgon kommer det tydligen flera pallställ med kartonger fulla av nya produkter, så det ser jag fram emot! Och så hoppas jag Janina kommer också, så man har någon att surra med! Så blir det ju ännu bättre! Så jag håller tummarna för att hon har orken!

Och sedan var det då dags för helg också! Med minus på kontot och inga planer ska det bli spännande att se vad det blir av denna helg! Förhoppningsvis får man kramas lite. Men å andra sidan ska man inte hoppas på för mycket. Jag känner för en utgång och ska göra allt jag kan för att lösa min ekonomiska sits och ta mig precis så långt som jag vill!

Nä, nu ska jag krypa tillbaka upp i soffan, läsa lite i "Skönhetsbibeln" som boken så fint heter! OCh hoppas att jag åtminstone nu hittar några rader med information jag inte redan kan. Sedan ska jag försöka få i mig lite mat igen när Jenny dyker upp. om hon gör det vill säga!

Ha det så fint, så hört vi!


Kommentarer
Postat av: helena

Vad roligt för dig! Hoppas du kommer in! :D

2011-03-17 @ 20:07:11
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0