någonting så roligt som kanel

källa: http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=111761

Kunde ju inte banga kanel, så det blev till att prova [wink]

Tripprapport - Kanel

Preparat: Kanel
Mängd: ca 50-70g

18.35
Bestämde mig i alla fall för att köra på kanel. Tror det blir kalas! Frågan är bara att man ska få i sig skiten. Provar först att äta rent från en sked, men det smakar bara sand och är omöjligt att svälja. Börjar hosta som fan. Jag spär istället ut det med mjölk och när nära på att spy när kanelhelvetet sätter sig i halsen. Yummie.

18.45
Provar att käka äpplen och doppa dem i kanel + socker. Funkar hur bra som helst och är riktigt gott. Käkar på hysteriskt. Brorsan tycker jag är skum. Skiter i honom.

18.50
Efter tre äpplen pallar jag inte mer och övergår till att blanda kanelen med filmmjölk. Nu är det riktigt ätbart ju! Sweet tänker jag och käkar på. Känner mig jävligt konstig i munnen.

19.00
Jag är kungen av kanel.

19.10
Hur taggad jag än är bestämmer jag mig för att lägga av. Mår ganska illa, allt smakar kanel, till och med luften. Kollar på television ett tag. Inväntar effekt, men är ju beredd på att det måste ta ett tag för kanelen att sätta sig.

19.15
Jag hatar kanel. Hoppas jag inte överdoserat.

19.52
Ingen märkbar effekt.

20.16
Fan, det här suger ju. Nu ska jag kolla på Idol.

20.57
Över två timmar har gått. Lägger ner nu.
Fan.

Slutsats: Visst kan man knarka kanel om man vill, men inte fan ökar livskvalitén.


Kommentarer
Postat av: Snabeldraken

Kanelrökarn!

2011-03-15 @ 14:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0