måla måla liten tavla

TJEENARE MANNEN!

Hade ju tänkt att få ordning här ikväll! HAH trodde jag ja. Har nu suttit här i några timmar och bara målat. Och NEJ jag är ingen konstnär, jag tycker bara om att kladda. och vipps så kan några timmar bara försvinna. Resultatet idag blev blått färgstänk på både duk, bord, vattenflaska och sedan hamnade ju lite färg på papperet också. 
Det tråkigaste med att måla är dock att jag har världens bästa idé och bild i huvudet men blir alltid lika missnöjd när jag väl är klar, eller tror jag är klar. jaja, tidsfördriv tidsfördriv..

Nu ska jag gå och tvätta penslar och sedan får vi se om det blir soffhäng eller småröj!

tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0