yoga, jag tror på yoga

Jag har och har alltid haft problem med att hålla mig "lugn". jag har lätt för att bli riktigt upprörd på bara en sekund. Jag vet att jag är väldigt hetsig som människa, och det är någonting som både jag och mina nära fårr lida igenom allt för många gånger. Dom blir rädd och självklart irriterad. Jag blir orklös och besviken på mig själv, endå lär jag mig aldrig. Kan gå från jätteglad till hetsigt förbannad på två sekunder. Verkligen inte bra alls. Så nu funderar jag på om jag kanske ska börja med yoga och pilates. Jag vet att jag ska ha några träningsvideor på datorn, så kanske får ta och börja med det och sedan kanske börja gå på ego. Men frågan är om jag kommer kunn aslappna va och koncentrera mig, är ju en va mina riktigt svaga sidor det också. Men jag ska ge det ett försök. Kanske redan imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0