småkryp

uuuh, jag såg ett litet kryp krypa inne på min toa. så nu sitter jag och är livrädd för att se kryp. har till och med slängt av mig alla (nästan) kläder för att se om jaghar nå kryppå mig. Det kliar överallt, och jag har nu suttit och inbillat mig saker sedan klockan tio. Det kan fan inte vara normalt? Har fått för mig att det är kryp överallt. Och eftersom det inte hör till vanligheterna att jag sitter i endast underkläder och låter min hud vara fri och andas så som just nu, så upptäcker jag ju nya små födelsemärken på min kropp, och självklart tror jag att det är kryp. Men klär jag på mig är jag rädd att det sitter små kvalster där som sedan sätter sig och taffsar på min hud.
Snacka om problem! Jag börjar bli riktigt skruvad (som om jag inte redan är det?!)

Men men, sån är jag! Och det här kommer jag skratta åt imorgon medan jag röjer här hemma och inser att jag inte har ett enda kryp som inneboende! Så det så! För sån är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0