run bitch run

Nä nu måste jag sätta igång. Nu när solen och värmen är här och ingenting egentligen kan hindra mig förutom jag själv då! Jag ska börja springa, och jag tror med handen på hjärtat att jag kommer älska det. När jag väl kommit igång ordentligt vill säga. Till en början kommer jag spotta, svära och iprincip hata mig själv för att jag låtit mig leva som en soffpotatis i hela mitt liv och inte kommer orka springa mer än några minuter. Men sen, när jag efter många om och men och säker tusentals försök att komma någon vart, då kommer jag älska det, OM mina benhinnor tillåter. Vilket dom måste göra. Kan man träna upp dom? Mina är såfruktansvärt "dåliga" eller hur man ska uttrycka det?! Under hela min gymnasietid kunde jag inte ta mig till skolan utan att behöva stanna minst en gång för att "gnugga" mina smalben så verken skulle försvinna. Och då måste jag tillägga att jag hade inte ens fem minuters promenad till skolan. Så det borde förklara hur mycket problem jag har med dom. Men jag ska kämpa emot så gott det går! Och så hoppas jag ni håller tummarna för mig.



Kommentarer
Postat av: Peter

Hur går det med löpningen? =)

2011-07-04 @ 08:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0