okej okej, jag ger mig

efter att ha spenderat hela eftermiddan och halva kvällen med att läsa allt jag kan hitta angående vattenfasta, ger jag mig. Min läkare på vårdcentralen har skickat en remiss till en dietist och jag väntar fortfarande på att få en tid.
jag har en dålig ovana att alltid bestämma mig för saker och ting utan att tänka efter till hundra procent innan, utan precis efter jag bestämt mig gör jag en extra koll, precis som det här! Så jag får lov att avvakta med det här, eftersom jag inte vill ge mig in på någonting som kan ta mitt liv.. i värsta fall!
Så jag får återkomma när jag fått min tid hos dietisten och hon/han godkänner det eller någon annan typ av diet. Så jag lägger det på is så länge och försöker hålla mig till nyttage kolhydratssnål mat och kanske ta tag i träningen så länge. Sen måste man ju unna sig saker ibland också. Som imorgon...

Imorgon har min lillebror skolavslutning, och jag ska dit och kolla innan vi ska ut och käka någonstans, och om han får bestämma lär det sluta på en pizzeria eller liknande. Som tur är finns sallader, pajer och liknande ofta så det blir kanon!

Annars kan jag avslöja att jag igår skickade in ansökan till en utbildning i höst. Så imorgon när jag vaknar kommar jag kasta mig på datorn och se om jag fått svar om hur mång som ansökt eftersom det är få platser men även dåligt med "reklam" för just den här utbildningen. Men jag hade reserverat en plats så det har jag, jag hoppas bara att det är fler som sökt så vi inte blir för få och det hela blir inställt. För äntligen har jag någonting att verkligen längta efter! Och förhoppningsvis en start på mitt framtida liv! Så himla spännande!



Annars idag har jag ju som sagt bara sovit ut, eller ja sovit bort en riktigt regnig dag, solat, färgat utväxten, FINNAAALLYY! Det har dock inte torkat än så vet inte hur det blev, men det såg bra ut när det var blött iaf. Men man vet aldrig med mitt hår, jag har så grymt mycket gula pigment i håret, så jag har väldigt svårt att få en fin färg, oich väldigt svårt att få det att hålla sig fint. Och använder jag silvershampoo blir det lila och vitt men sen är det gult efter en vecka igen. Ja, vilket dilemma hurrni!

Nu sitter jag iaf och är rastlös, hungrig men även småtrött! Klockan börjar bli mycket och jag vet inte vad jag ska göra, koka ett ägg? äta mitt ägg? bädda ner mig? dricka vatten? leta mina träningspapper? göra sit ups? sudoku?
inget lätt val det här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0