lukten av kyrka

Idag har jag varit på min lillebrors skolavslutning. Han har nu lyckats ta sig igenom hälften av sin skoltid, till att börja med iaf! Han gick alltså ur årskurs sex och där var jag, mor och far och kollade. Och det första jag kände och sa var , gud (såklart, haha!!) vad länge sedan man kände den här lukten. Det luktar verkligen speciellt i kyrkan. Gott tycker mamma, men jag vet inte det jag!
I alla fulla fall, där satt jag i en gammal kyrka och väntade på mat faktiskt, men till min förvånad var det inte alls en pina att vara där, många elever sjöng solo eller duetter, och dom var riktigt duktiga dom små liven. Riktigt roligt att höra faktiskt.

Efter mitt lilla kyrkbesök begav vi oss ner till stan i kylan utan brorsan dock, ha nskulle ju självklart hänga med sina vänner, men vi drog iaf på olearys och åt. MUMS! Sedan gick jag och mötta safina och strosade lite på stan Innan jag drog hem och dog i soffan, där jag fortfarande sitter fastklistrad! Men överväger (som jag nu gjort minst en halvtimme) om jagska kila iväg på OK och köpa cola zero, mm mitt bästa!

Sedan ska jag spendera resten av kvällen precis här också. Om jag inte får en energikick och hittar på någonting annat, men det är ju jättetroligt menar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0