LCHF

någon som gått på den dieten?
Överväger starkt att börja fakiskt.
Tror det skulle passa mig perfekt då det bästa jag vet är typ kött, fisk och kyckling med feta såser.
När det gäller kolhydrater är det potatisen jag kommer sakna. Och Pastan på Olearys som är det enda jag ätit sedan det öppnade igen, och det är några gånger nu! Senast idag!

Det bästa är att allt jag har i kyl och frys är mat jag får äta enligt LCHF, mest fisk, mums. vilket gör det hela så mycket enklare. Och framöver är det bara att tänka på att inte handla hem saker med mer än 5% kolhydrater i. Svårare än så är det inte!
Får bara hålla tummarna för att detta är en diet som fungerar på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0