höjden av trötthet

I vanliga fall har jag väldig beslutångest vad gäller ALLT! Men nu idag, när jag knappt fått någon sömn allt, är det helt sjukt. Jag kan inte komma fram till någonting alls, och jag har ingen aning om vad jag känner för att göra. Jag sitter som ett jäkla ufo och bara stirrar och väntar på att fixa nästa maskin med tvätt. Men en sak är säker, nu är jag trött på att tvätta. Jag är trött på att ränna sex långa trappor upp och ner för EN maskin med tvätt. Jag har sprungit så sedan åtta imorse, det börjar bli tråkigt, och så gör det mig hungrig men samtidigt illamående. Har dock en maskin i nu, och måste köra en till också, sen ska det ju torkrumlas också.. Jag kommer garanterat ha träningsvärk imorgon, men det är väl på tiden kan man tycka!

Men nu ska jag återgå till min förvirrad sinnenärvaro (kan man ens uttrycka sig så?). Stirra in i tomma intet, få för mig att sätta mig ute i solen men fem minuter senare ångra mig, överväga dammsugning sekunden efter skaka på huvudet åt den dumma idén, röja bland allt smink jag lyckats samla på mig, men vända innan jag ens sett kaoset... and so on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0