du har viljan att bli större, här är du redan stor

jag biter och biter och biter och biter och verkligen biter ihop. Jag försöker tänka possitivt "det kommer jag".. och förhoppningsvis så gör de det också. Men ibland är det så svårt att tro. Jag vill bara sitta i ditt huvud och veta vad du tänker. GAAAAAAAAAAAAAAH.

Annars har jag haft en trevligt dag. Började med lunch på olerays med Safina och Anna innan vi drog oss vidare mot Birsta. Efter det rullade jag hem och to tag i halva disken, gjorde lite yoga, synd jag har en limpa på magen som tar emot och gör mig omotiverad samtidigt som det gör mig yttersat motiverad. Efter det körde jag någon annan träning tills svetten rann och ansiktet hade bytt färg. Efter det har jag haft sjukt ont i magen, vilat, varit på ica med anna och hyrt film och köpt grönsaker, åkt tillbaka till ica för att be om en film som faktiskt fungerade, sett på filmen som var skit. Och bara umgåt med anna och safina. Nu sitter jag bara här och tänker, för mycket faktiskt. Som varje dag senaste tiden. och nu orkar jag inte kladda här mer. TACK & HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0