det var på tiden

tänkte inte gå in på någonting speciellt idag, utan kör bara en lista ja fått tag på:


Matvanor:

Bästa maträtt?
Älskar potatisgratäng, om den är krämig vill säga. Annars gillar jag ju tacos, dock inte som förr. Men jag får nog säga potatisgratäng, kött o någon sås.
Bästa efterrätt? Är mer för för och varmrätter, men kanske toffe-cupcakes? Eller jag vette sjutton..
Bästa dryck? Jordgubbsmilkshake eller white russian
Hatdryck och maträtt? hatdryck...kan inte komma på någonting. mat är väl pölsa
Bästa alkoholdryck? som jag nyss nämnde
Använder du smör på smörgåsen? Ja, men får inte vara nå klumpar!
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis, oftast.
Bästa soppan? sån där med potatis kanske? Eller skaldjur
Favoritglass? Ben & Jerry

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad?
helt olika
Har du mer skor än kläder? Nej, har riktigt dåligt med skor tycker jag, men blir endå sällan att jag köper fler..
Favoritplagg? strumpbyxor, söt oskyldig klännig
Favoritfärg på kläder? Vitt och svart
Favoritfrisyr: uppsatt när jag är hemma och latar mig annars uppsatt lugg, diadem men längderna fria
Bästa mönster: Jag gillar ränder och leopard
Bästa accessoar: mina ringar och armband, alltid med mig
Underkläder? Bär jag för det mesta
Hatplagg? Just nu alla mina kära jeans som jag lyckats växa ur

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Jobbar
Vad vill du bli? Make up artist.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Jajjamensan!
Är lönen viktigast? Nej, jag vill trivas också!

Lite allt möjligt:

Har du barn?
Nej, inte än.
Är otrohet okej? NEJ
Älskar du någon? Ja
Betyder familjen mycket för dig? Absolut!
Vart åker du helst på semester? Solen
Bästa klimatet? Värme
Hemmafest eller krogen? Krogen, dock inte här kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0