CRAVINGS

men mörda mä vad sugen jag är på energidryck!
Byxlös och slö som jag var nerbäddad under täcke med daton på magen kunde jag inte hålla mig trots att jag lätt klassas som en av stadens lataste människor. Jag flög upp (efter en lång diskution med mig själv) slängde på mig en kalasbyxa gabbade börsen och tog en omvägs(till och med) promenad ner till hemköp för att köpa just energidryck. Kom hem med en kasse med på nektariner och FYRA energidrycker. Som nu sitter och nästan får spasmer över i väntan på att dom ska bli riktigt riktigt kalla, så jag inte ångrar min promenad!

Annars väntar jag på att Jenny ska höra av sig ifall hon hinner komma förbi på en film, men har en känsla av att hon blev kvar i skogarna! Så jag får väl se en film och avnjuta energidryck själv då. Kan ju vara helt okej det också. Imorgon ska jag upp i tid faktiskt, haha! Ska slänga i två omgångar tvätt i maskinen innan jag ska till tandläkaren och få reda på hur många tiotal hål jag lyckats åstadkomma (låt oss hoppas jag har fel)!
Sedan ska jag försöka röj ahär ne aning om det inte är soligt då ska jag försöka få mig lite solbränna hade jag tänkt! Kan jag behöva! Efter det ska jag och Evelina ha lekstuga! Ska bli trevligt!

Men nu ska jag ställa mig i kylskåpet och påskynda drycken!
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0