besvikelse på hög nivå

Precis druckit mina ena energidryck. Efter en timme i kylskåpet var den inte ens lite kall, inte särkillt god heller. men men man kan inte få allt här i livet.
Jag myser iaf till det här i soffan och kollar på CSI, och laddar inför att plocka i ordning lite här. Mår dåligt över alla småsaker jag har spritt ut lite här och där, och klädhögarna jag byggt på köksstolarna. Dom ska bort bort bort! Det mesta ska nog tvättas imorgon endå, så lika bra att sortera!
Sedan ska jag ta reda på all skit jag samlat på vardagsrumsbordet och hyllan under, torka bordet och sedan tända massa ljus och koka ett ägg som belöning! Sedan ska jag hämta min gofilt, bädda ner mig i soffan, slå på en film eller heroes och bara mysa innan jag ska ge mig på den där svårigheten SOVA..

På tal om sova, jag har ju inte somnat innan halvfel sedan månader tillbaka men igår bestämde jag mig för att nu får det fan vara nog, och jag kände mig trött strax efter tolv, så jag beslöt mig för att bädda ner mig i sängen, såg ett avsnitt glee sedan slog jag ihop datorn och blundade i hopp om att få somna. Nej såklart inte, men jag gav mig inte, jag klev aldrig upp och slog på tv'n eller datorn utan jag låg kvar, somnade efter kanske 1,5 timme och vaknade varje timme efter det och kämpade för att somna om, men jag låg åtminstone kvar och försökte. Även om det gick och helvete och jag känner att jag får ut mer av att kolla tv eller serier. Så visserligen är motivationen till att försöka igen ganska låg. Men efter att jag kommit igång med träning kanske det går någolunda lättare!

Vi kan väl hoppas iaf? riiight? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0