vi är på gång, vi är laddade ... lalala

JAG GJORDE DET!
jag tog mig till EGO och körde slut på mig själv! Jag vägrade sänka vikterna sedan sist jag var där (i januari) och jag klarade det, självklart var det bra mycket jobbigare är då, men jag klarade det, och jag körde järnet! Så nu kan jag ju inte vara annat än stolt. Har aldrig svettats så mycket på gymmet som idag, och det kändes hur bra som helst! Så nu ska jag se till att fortsätta med det här. Varför ens gruva sig? Känslan efter är ju underbar, och jag ser fram emot en mördarträningsvärk imorgon! Om jag inte har det går jag nog under... eller så kör jag bara ännu hårdare imorgon!

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan placera mig i soffan och börja kolla på en ny töntig serie, Pretty Little Liars, härligt! och klockan åtta är det Supersize vs super skinny! UNDERBART!

Får se om jag orkar haka på farsgubben imorgon klockan nio igen eller om jag vågar ta mig till ego själv lite senare, vilket dilemma! Men det jag vet är att jag ska dit! Har ju 6 kilo att beta av på en månad så det gäller att ligga i! För jag vet att jag kan, har gjort det förr så då ska det fan gå nu också! Nu blir det ägg och hårdbröd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0