typiskt

Åh, vad jag ser fram emot den kommande veckan, och då är det självklart att jag ska känna att min hals redan nu är påväg att gå käpp rätt åt helvete. Började igår, eller om det var i förrgår, men idag har det till och från gjort ont i den, på en konstigt sätt. Jag blir förvånad om jag har rösten kvar efter veckans bravader!
Men åh vad jag längtar, jag vill ta en öl eller tusen i ett tält, jag vill springa runt i folkmassor utan att veta var jag ska, jag vill sätta mig i en livsfarlig karusell och bara känna hur hjärtat pumpar extra hårt. ÅÅÅH! jag vill va full och galen! haha, nä jag vill bara ha en riktigt lyckad gatufest för första gången på flera år. Och ingenting kan stoppa mig från det.. förutom att jag får se en sak. Och det kommer antingen göra mig jätteledsen eller riktigt förbannad, och då jävlar har jag inga gränser, då blir det all in! Men nu ska man inte oroa sig för sånt som ännu inte hänt och förhoppningsvis inte kommer att hända! Åh, jag vill ha onsdag nu!!! Men vi får se om jag börjar tjyvstarta redan imorgon, om Simon hör av sig och ska glida ner i ett tält.

LADDA LADDA LADDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0