tidsfördriv

(PERSONLIGHET) JAG ÄR;
Blyg: Ja, men mitt sociala jag tar nog oftast över
Smart: Jag är nog smartare än vad många tror, har nog tagit på mig nån slags dumblondin-roll
Långsam: Nej det skulle jag nog inte påstå
Stressad: ALLTID!
Tålamådig: Inte direkt
Djup: Ja!
Öppen: Ja, nästan för öppen
Ärlig: Ja!
Positiv: Inte särskillt ofta
Rolig: Jag tycker det
Ansvarsfull:
Ja säger mamma

(VÄNSKAP) JAG HAR;
Svikit en kompis:
Ja, jag är rädd för det, dock aldrig med mening
Förlorat en bästa vän: JA... det gör ont
Sagt att jag älskar en kompis: Ja
Sovit med en killkompis: Ja
Sovit med en tjejkompis: Ja
Pussat en av samma kön: Ja
Slagit en kompis: Ja
En kompis som vet allt: Nej
Berättat hemligheter: Ja?

(FAVORITER) FAVORIT;
Låt just nu:
veronica maggio... alla i princip!
Pryl: min telefon
Film: alltid The Notebook
Bok: har nog ingen
Lärare i skolan: ingen
Plats: i en famn
Frukt: melon?

(ÖVRIGT) JAG HAR;
Sytt:
ja, men har inget tålamod
Opererat mig: nej, inte än
Cyklat omkull: Ja, är värdelös på att cykla.
Sjungit i duschen: Yes, men lagt ner det
Hoppat bungyjump: nej
Fobi för något: har jag nog, men inget jag kan komma på nu
Sett någon dö: Nej
Varit på begravning: Ja
Sagt att jag hatar någon: Ja, men har nog inte menat det helhjärtat

LIVET;
Svart eller vitt:
Vitt
Rött eller blått: Blått
Skriva eller tala: Skriva... och tala
Vatten eller cola: Isvatten
Nagelbitare: Inte längre
Mobil eller ipod: Mobil
Snygg eller charmig: helst charmig.. men inte ful
Lösgodis eller choklad: Choklad
Frukt eller grönsak: båda
Film eller serie: Båda
Festa eller softa: Festa numera
Sommar eller vinter: Sommar!
Fredag eller lördag: Fredag
Ljus eller lampa: ljus
Övervikt eller undernärd: UNDERNÄRD
Kärlek eller vänskap: det är väl lika? eller både behövs för att de ska vara nå?
Bio eller hemmakväll: hemmakväll, och bio ibland



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0