TEST: min viktminskningsprofil

Detta visade sig vara jag...

Analytisk

 

Du samlar på kunskap och förhåller dig till livet som om det vore en vetenskap. Det är inte lätt att fresta dig med till exempel en viktminskningskur.

Så går du lättast ner i vikt: Sätt dig in i ämnet. Läs artiklar och böcker om viktminskning, näringslära, fettförbränning och så vidare. Kunskap om hur och varför man går ner i vikt kommer att vara till hjälp för dig.

Studera flera olika träningsprogram och kostplaner och plocka ut de bästa inslagen. Prova en personlig dietist eller tränare. Deras kunskaper kommer att motivera dig. Skriv ner dina framsteg. Ge dig själv utmaningar. Leta till exempel upp metoder som låter dig äta din favoriträtt och ändå gå ner i vikt. Men se till att komma igång. Bli inte så uppslukad av ämnet att du glömmer bort din ursprungliga avsikt.

 

 

 

 

Det där med att läsa om det stämmer verkligen, men tanke på att jag nästna varje dag sitter och googlar och söker efter artiklar och tips, även fast jag vet att jag nästan läst allt känns det som!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0