tack & bock

Haft en bra dag & fint väder. Blev väckt vid tio av att evelina ringde och sa att hon stod utanför, så då var det bara att kliva upp trots sisådär 4½ timmes sömn. jag duschade av mig sedan for vi ut till evelina för att sola, dock försvann solen ganska fort så vi tog en långpromenad istället, var fruktanvärt jobbigt i den kvava värmen (kan man säga så?) efter det tog vi igen oss med några glas vatten innan Olle kom och plockade upp oss för att ta en tur i ån med trampbåt, var faktiskt roligt men jobbigare än man tror, eller så berodde det på matbrist, vattenbrist och värme. Efter trampandet begav vi oss till Jacks bar efter många om och men, det slutade iaf med att vi åt en riktigt god middag, Som snälla Evelina bjöd mig på och en kall öl till. Kunde inte må bättre då. Oxfilé, potatissallad, rostade grönsaker och pepparsås, var verkligen grymt gott, så det rekomenderar jag starkt! Efter det var vi alla svintrötta så olle och evelina drog sig till sina hemtrakter och jag hoppade av hos anna där det blev lite tv och sedan en film men jag somnade och dom bytte till scream 4, skräck hörde jag och vaknade på stört. Riktigt löjlig var den och vi drog hem efter inte ens halva!

Nu sitter jag och kikar på Sarahs Nyckel, åh vad hemsk den är, var tvungen att ta en paus nu t.om. Men den är bra så nu måste jag fortsätta!

ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0