saturday

Igår stod det jobb på schemat, var dock ganska lite med folk så gick ganska segt, men vi roade oss på olika sätt så det gick bra. Idag vaknade jag vid tolv av att evelina ringde men jag var så sjukt trött ås jag somnade om och vaknade vid två och har suttit i sängen och kollat serier och klipp tills nu, då jag kände att magen kurrade så nu kokar jag ägg som jag sk äta innan jag ska hoppa in i duschen.
Sedan ska jag vara md Evelina och kanske Liza innan jag ska jobba igen klockan 23. Känner dock att jag har en aning ont i ryggen och är sjukt trött, men det är bara att bita ihop!

Imorgon är äntligen dags för lite träning! Det ser jag fram emot efter två dagar borta från gymmet! Har ju dockfått svettas på jobbet då istället!

Men nu ska jag spendera lite tid på mer serie och läsa lite bloggar innan mina ägg är färdiga och Evelina är på plats i stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0